ornament

O nas

Rewolucja w świecie zegarków już się rozpoczęła

Rynek smartwatchy rośnie wyjątkowo dynamicznie. Smartwatche zyskują coraz bardziej zaawansowane funkcjonalności i potrafią z powodzeniem zastąpić wiele innych urządzeń. W niedługim czasie jednym z nich na pewno będzie smartfon. Smartwatch, w odpowiednich okolicznościach, już dzisiaj pozwala nam na komunikowanie się tekstowo oraz głosowo, przeglądanie map i nawigację, przeglądanie mediów społecznościowych czy słuchanie muzyki. Jest też znakomitym asystentem sportowym.

W niedalekiej przyszłości smartwatche będą diagnozowały schorzenia i znacznie lepiej asystowały w życiu codziennym. Smartwatche dojrzewają również pod względem wyglądu. Niektóre modele mogą wręcz stanowić element biżuterii. Coraz więcej liczących się w świecie producentów zegarków tradycyjnych oraz marek modowych, ma w swojej ofercie również smartwatche. Na pierwszy rzut oka trudno odróżnić tradycyjne od tych inteligentnych.

Jesteśmy częścią zmiany

W Smartz mamy świadomość rewolucji i chcemy być jej częścią. Chcemy edukować, opowiadać, wybierać, testować. Na blogu mówimy w prosty sposób o nowych technologiach i zastosowaniach. Podpowiadamy na co zwrócić uwagę i jak wybrać zegarek najlepszy dla Ciebie. Przygotowujemy zestawienia zegarków, które służą określonemu celowi lub mają określoną cechę. W newsletterze informujemy co nowego w świecie smartwatchy. Do współpracy zaprosiliśmy specjalistów z wielu dziedzin, wśród których są eksperci technologiczni, mistrzowie sportowi oraz ludzie świata mody. A wszystko to robimy z pasją i zaangażowaniem. Wierzymy, że za 5 lat prawie każdy będzie miał na ręku smartwatcha i będzie nam niezmiernie miło, jeżeli to my pomożemy go wybrać.

Zespół

Właścicielem sklepu Smartz jest spółka Commercology. W swoim portfolio posiadamy także kilka innych sklepów internetowych. Nasz zespół przez lata zbierał doświadczenie pracując w agencjach interaktywnych i marketingowych.

W naszych szeregach znajdują się stratedzy, specjaliści od sprzedaży a także programiści i osoby odpowiedzialne za kreację. W przeszłości spełnialiśmy się tworząc kampanie i rozwiązania dla największych marek w Polsce. Bazując na naszym doświadczeniu, dzisiaj kreujemy własne marki, które aspirują do bycia liderem w swoich gałęziach branży retail oraz e-commerce.