ornament-black

Zakupy

Przedmioty zakupione w naszym sklepie dostarcza firma kurierska DHL.

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz dwa maile z linkiem do śledzenia przesyłki: jeden od watchbook.pl, drugi od firmy DHL. Link ten znajdziesz również po zalogowaniu do swojego profilu, w szczegółach zamówienia.

Jeżeli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami jak najszybciej, podając jego numer. Jeżeli przesyłka nie będzie jeszcze nadana, wstrzymamy wysyłkę i zwrócimy wpłaconą kwotę. Jeżeli przesyłka została już nadana, zawsze będziesz mógł skorzystać z 14-dniowego prawa do zwrotu towaru zakupionego przez internet.

Przykładamy dużą wagę do tego, aby każde zamówienie było realizowana najszybciej jak to możliwe. Maksymalny czas realizacji zamówienia w naszym sklepie to 48h.

Wszystkie Produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Okres gwarancji dla Produktów, podany jest na stronie każdego produktu w zakładce „Zwroty i gwarancje” i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura. Gwarancja nie wyłącza uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.

O zmianie statusu zamówienia poinformujemy się za pomocą wiadomości email. Status możesz również sprawdzić po zalogowaniu się do swojego profilu, w szczegółach zamówienia.

Płatności w naszym sklepie obsługuje firma PayU. Dzięki temu możesz zapłacić za pomocą przelewu elektronicznego, kartą płatniczą, Blikiem lub przelewem tradycyjnym. Jeżeli nie chcesz płacić z góry, możesz zamówić produkty z płatnością przy odbiorze.

Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole. Sprawdź jakie to proste:

  • wybierz produkt który Cię interesuje gdy wartość koszyka przekroczy 300 zł skorzystaj z rat
    banku Credit Agricole,
  • wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
  • przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego,
  • potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
  • umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail, a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.

Commercology Sp. z o.o. oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A.
jest upoważniony do wykonywania czynności prawnych związanych z zawarciem/zmianą umów
kredytu na zakup towarów i usług.

W celu dokonania zwrotu lub reklamacji produktu, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres sklep@smartz.pl. Pamiętaj, że zwrotu towaru można dokonać w okresie do 14 dni od dnia zakupu.

Nasz sklep wystawia faktury VAT. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, podczas skłądania zamówienia zaznacz odpowiednie pole i wprowadź dane.

Jeśli masz więcej pytań skorzystaj z naszego formularza kontaktowego